Livrăm doar în România

Livrarea se face doar prin curier rapid.

Pentru că suntem la început și orice început este greu din toate punctele de vedere, nu avem un punct de lucru în București și nu putem oferi posibilitatea ridicării produselor dintr-un punct fix (lucrăm la această problemă și căutăm o variantă de remediere).

Atât în București, cât și în restul țării, transportul costă 15 lei (prețul pe care firma de curierat îl percepe).

​​După plasarea comenzii, veţi primi un e-mail de confirmare cu detaliile acesteia.

Livrarea produselor se va face în două-trei zile lucrătoare de la plasarea comenzii, câteodată și mai devreme.

Plata

Plata, pentru început, se face doar prin minunatele posibilități online, integral în lei, prin transfer bancar direct sau cu cardul, prin intermdiul platformei securizate pe care o punem la dispoziție pentru Dvs.

Dacă primim cereri pentru a integra plățile online prin PayPal, în viitor, suntem deschiși să oferim și această opțiune de plată.

În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primire, recomandăm cumpărătorului să refuze primirea acestora şi să semnaleze imediat acest incident prin e-mail la contact@ophy.ro. Orice reclamaţie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi nulă şi nu va putea fi luată în considerare.

*De ce nu există plata ramburs?

Plata ramburs nu există (deocamdată) pentru că ne-am dorit să vă punem la dispoziție produse de calitate cu prețuri corecte și livrarea către Dvs. se va face direct de la furnizorul cu care colaborăm. Am ales această variantă, pentru început, pentru a oferi prețuri care să nu includă și costul transportului „furnizor-OPHY.” și pentru a scurta și mai mult timpul de livrare.